Robert Jaroch

123-remakeQuality Manager w Atos IT Services. Od prawie ośmiu lat zajmuje się systemami zarządzania opartych na wymaganiach norm ISO. Przez ponad pięć lat pracował w Jednostce Certyfikującej – British StandardsInstitution (BSI) jakoTerritory Sales Manager współpracując z różnorodnymi organizacjami w zakresie certyfikacji systemów zarządzania w Polsce, Republice Czeskiej i Słowacji. Obecnie pracuje jakoQuality Manager w firmie IT świadczącej usługi zarządzane (managed services) – Atos IT Services. Jest odpowiedzialny za system zarządzania jakością funkcjonujący w ramach zintegrowanego systemu zarządzania. Odpowiada za audyty wewnętrzne jak i zewnętrzne. Jako Audytor Wiodący ISO 9001, ISO/IEC 20000, ISO/IEC 27001, ISO 22301, ISO 14001 audytuje obszary jakości, zarządzania usługami IT, bezpieczeństwa informacji, ciągłości działania.

Różne aspekty jakości w firmie ITplTestWarez 2016
W jaki sposób systemowo podejść do zarządzania jakością w firmie świadczącej usługi IT w obszarze usług zarządzanych? Na jakie aspekty jakości zwrócić uwagę w firmie świadczącej usługi zarządzane (managed services)? Jak wykorzystać wymagania norm ISO (i to nie tylko ISO 9001 oraz ISO/IEC 20000 ale i ISO 22301)w systemowym podejściu do jakości w branży IT?…więcej
Tagged under:
TwitterFacebookLinkedInGoogle+